love story

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

mangga member

Tuesday, January 18, 2011

Up 2 date??

Aku Nengokkn ramai org pkai tdng cntik2..mcm2 fesyen..aduh cantiknya..tapi aku xberani nk try..sngguhpun aku berbadan kecik tapi muka aku tembam.skrg ni dh bulat mcm epal..


mcm mn aku nk pkai kn??alahai cntiknya syria.arini..shawl...apa pun aku gagahi jugak nk ikut perkembangan semasa..org lain muka bulat jgak..cntik je aku nengok..tapi bf aku ckp xelok tdung fesyen2 terbaru ni..dia xsuka ak pkai!!!dia lebih suka aku pkai tdung biasa cm dulu2(ala tdung bawal 2).die ckp dia suka aku cm dulu.aahhh...xkire la..aku nk try jugak la.aku pun nk up to date gak..hahhaah.

korang agak2 kn sesuai x aku pkai???aku pun nmpk cm xsesuai..hahahah..sungguh bulat wajahku..tpi lantakla..hentam je la labu...asalkn aku bahagia..hehehe..(maaf cik abg..ngutuk awk cket2 jer)ngeh..ngeh..ngeh...:P


No comments:

Post a Comment